De ce merită să-ți deschizi un webshop? 7 avantaje deschiderii unui magazin online

În zilele noastre, datorită popularității internetului și a avansării tehnologiei, este mult mai rapid și mai ușor să cumperi și să vinzi online. Utilizatorii de Internet plasează comenzi, caută produse şi servicii folosind calculatoarele precum şi alte dispozitive electronice cum ar fi tabletele şi telefoanele.

În zilele noastre, internetul este disponibil de aproape oriunde, așa că indiferent unde ne aflăm sau ce facem, indiferent dacă suntem în autobuz, ieşim la o plimbare sau stăm acasă pe canapea, putem comanda şi cumpăra în mod convenabil.

Ca vânzător, un magazin web te ajută să prezinţi mai eficient afacerea și produsele tale, să efectuezi plăți online și să automatizezi aproape complet procesele, astfel încât să ai timp să te concentrezi asupra lucrurilor cu adevărat importante. Mai jos găseşti 7 motive întemeiate pentru care merită să intri în comerț electronic.

1. Cheltuielile pentru deschiderea şi operarea unui magazin online sunt mult mai mici

Spre deosebire de un magazin online, un magazin fizic trebuie să aibă un sediu bine frecventat, vânzătorii trebuie să respectă o mulțime de standarde şi reglementări și să obțină o grămadă de licențe pentru ca acesta să funcționeze fără probleme.

Prin deschiderea unui magazin online îţi poti economisi bani, indiferent de locul în care te afli. Nu este necesar să angajezi vânzători, deoarece întregul proces de vânzare va fi efectuat prin webshopul tău. Prin vinzarea de produse intelectuale, nu va mai fi nevoie să plătești chirie pe depozitarea produselor.

Costurile de pornire sunt în mare parte folosite pentru dezvoltarea site-urilor web, cum ar fi achiziționarea de domain și spaţiul de stocare, crearea unui website, achiziționarea programelor și configurarea proceselor automatizate. Cu un sistem care funcționează bine, îți vei îmbunătăți eficiența metodelor folosite, şi în principiu acest lucru îți maximizează profitul, păstrând costurile de operare scăzute.

Desigur, un site web necesită și o dezvoltare constantă, ceea ce costă bani şi timp, dar spre deosebire de o afacere fizică, poate produce rezultate mult mai mari.

2. Un magazin web este accesibil oriunde, oricând şi de pe orice device

Unul dintre cele mai importante avantaje ale magazinelor web este că acestea sunt disponibile 24 de ore pe zi, indiferent de locația vizitatorului. Datorită acestui fapt, firma ta are șansa de a ajunge la un număr nelimitat de clienți. Utilizatorii pot accesa oriunde și oricând, pe orice device pagina ta. 

Dacă vinzi produse intelectuale (cum ar fi o carte sau un curs online), clientul va primi imediat produsul achiziționat, fără intervenție umană. În esență, cu un magazin web câștigi bani, chiar și atunci când faci alte activităţi (chiar si când dormi).

3. Clienți potențiali mai numeroși

În zilele noastre este mult mai ușor să ajungi la oameni online. Datorită internetului orice persoană din lume poate accesa site-ul și poate efectua comenzi.

Folosind diferite instrumente de marketing, ai posibilitatea de a găsi potențiali clienți noi. Unii algoritmi ne permit să concretizăm anumite alegeri, interese şi obiceiuri ale potențialilor noștri clienți, şi astfel putem crea o audiență asemănătoare pentru direcționarea anunțurilor, optimizând costurile și eficiența reclamelor noastre.

În plus, având o prezență online bine construită și folosind diferite canale de marketing, putem atrage noi clienți.

4. Soluția ideală în dezvoltarea afacerii

Un alt avantaj al magazinelor web față de magazinele comerciale clasice este că acestea pot fi ușor extinse. Dacă o afacere fizică are succes, crește rapid, probabil trebuie să se mute într-un spaţiu mai mare, ceea ce implică mult timp și muncă.

În schimb, un magazin web poate fi dezvoltat cu ușurință și relativ rapid, chiar și în timpul funcționării.

5. Posibilitatea de a oferi servicii non-stop pentru clienții

Poţi vinde propriile produse la orice oră din zi și din noapte iar acest lucru poate aduce în plus, încasări semnificative. Clienții pot comanda produsele dorite oricând au ei posibilitatea. Acest lucru te va ajuta să maximizezi veniturile și reduce semnificativ costurile (de exemplu, nu trebuie să angajezi lucrători comerciali).

Desigur, acest lucru este benefic şi pentru client, care astfel nu pierde timp valoros, şi nici nu trebuie să se deplaseze fizic la magazinul. Aceasta este o situație win-win.

6. Testare ușoară

Cel mai bun mijloc de a creşte profitul este testarea paginii, putând găsi astfel cele mai bune idei sau noi strategii de marketing. Monitorizarea obiceiurilor și acțiunilor utilizatorilor este destul de simplă pe site-uri web și conturi de social media. Poţi obține rezultate exacte despre ceea ce funcționează și ce nu (cel puțin nu așa cum ar trebui).

Pe baza informaţiilor obţinute, rezultatele vor fi analizate şi interpretate astfel încât ne putem identifica cu ușurință greșelile și putem îmbunătăți rapid activitatea noastră.

7. Poate fi automatizat și externalizat

Automatizarea poate economisi mult timp, bani și energie. În esență, orice poate fi externalizat sau automatizat, de la facturare până la expediere. De exemplu, automatizarea newsletter-ului te ajută să economiseşti timp. Pentru acest lucru MailChimp ar putea fi o soluție bună. De asemenea, poți genera facturi online în SmartBill.

Poţi automatiza aproape întregul proces de cumpărare, checkout-ul, e-mailurile de confirmare și de asemenea  poţi externaliza logistica. Cu un sistem bine gândit, cu câteva excepții (cum ar fi nevoile speciale ale clienților), în esență nu ai altă treabă decât să dezvoltați produsele/serviciile și să îmbunătățeşti metodele, canalele de marketing pentru a maximiza creșterea valorile de conversie.

MERITĂ SĂ-ŢI DESCHIZI UN MAGAZIN ONLINE?

Un webshop oferă multe avantaje atât pentru vânzători, cât și pentru cumpărători. Cumpărăturile online sunt mai rapide, clienţii evită cozile de la casele din supermarket, economisind astfel foarte mult timp. Clienții primesc o imagine de ansamblu foarte clară, ce ii va ajuta să ia decizia de achizitionare, ducand astfel la creșterea vânzărilor.

Dacă ai un magazin online economiseşti mult timp (și bani) prin automatizarea şi optimizarea proceselor. Îți poți conduce afacerea oriunde ai fi. Folosirea unei strategi de marketing bine conturată, te va ajuta să atragi clienți noi catre firma ta,

Vrei să-ţi deschizi un webshop? Sună acum pentru o consultație gratuită sau contactați-ne prin e-mail.

Cuprins

contact

Contactează-ne

Vrei să începi o afacere online și nu știi de unde să începi? Vrei să dezvolţi prezenţa ta online? Te vom ajuta sa găsești cea mai bună soluție, în cel mai scurt timp. Nu mai ezita să ne contactezi.

  • Covasna
  • +40 745 142 546
  • contact@thincreative.ro
Close Menu

ABONEAZĂ-TE la newsletter